Results 1 to 6 of 6

Thread: Kæm e det som e trønder her? [Norwegian Thread]

Default Kæm e det som e trønder her? [Norwegian Thread]

Først kommer det en artikkel om Demystifying codenames: Trondheim
    så ser jeg screenshot på en Artikkel om Fedora at moderatoren har lagt til NRK... Fatter at det er noen Norsker her... Men nå kommer det Phoronix Benchmarksuites som heter mere lokalt kjente plasser som Orkdal og Malvik. Det går opp for meg at her er det en liten smugtrønder som sitter å nerder linux.

Flotte greier

Hei!

Ja Norge er et flott sted

Den Phoronix Test Suite codenames for 1.x serien alle stammer fra steder i Sør-Trøndelag. Phoronix Test Suite 2.x codenames vil bli fra andre steder i Norge, tror jeg. Det er tiltalende for bruk som codenames, siden de har noen ganske unike navn, og jeg vet ikke om noen annen software / hardware prosjekter ved hjelp av norske tettsteder for codenames.

Michael

( Pardon for any typos, I am actually based out of the US and my Norwegian skills are rather basic. )

Default håhå

Tettsteder ja... Hadde vært sååå utrolig rått om det hadde vært en som het Lundamo da altså.. da hadde jeg blitt blank i øynene xD

Bare for å mate på med noen gode ord om Lundamo, så kan jeg jo nevne at det faktisk har en ting til felles med Linux. I og med at Linux blir regnet for å være verdens største dugnadsprosjekt.
    Lundamo hadde ikke hatt festlokale (lundamo er et stort festsentrum og har vært det i alle tider!) og Idrettshall i dag om det ikke hadde vært for dugnadsånden
    Last edited by GneXteR; 10-10-2008 at 11:53 PM.

Hvor er Murchison i Norge? Jeg kan ikke se det på kartet.

Talking

Hehe, aner ikke, suger i geografi

Default brook some codename

Phoronix Test Suite 2.x codenames vil bli fra andre steder i Norge, tror jeg. Det er tiltalende for brook some codename, siden de har noen ganske unike navn, og jeg vet ikke om noen annen software / hardware prosjekter ved hjelp av norske tettsteder for codenames.